منطقه آزاد...
 
الکتروپیکنیک
 
 

 

 

در این قسمت هرچی که دلتون میخواد رو در قسمت نظرات بنویسید و به بحث و گفتگوبپردازید.

شعر , جوک , طنز , مطالب عاشقانه , سرگرمی , سرکاری....



نظرات شما عزیزان:

Pari
ساعت19:03---16 آذر 1390
تا وقتی که نگاه خداوند به توست ، از روی گردانی دیگران غافل نشو.



Pari
ساعت20:45---21 آبان 1390
شعرهای عاشقانه و جالب فروغ فرخزاد و حمید مصدق برای یکدیگر



دو شعر عاشقانه از این دو شاعر نامی که شعرهایی عاشقانه برای هم و در جواب همدیگر مینوشتند







شعر زیبای حمید مصدق



تو به من خندیدی و نمی دانستی



من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم



باغبان از پی من تند دوید



سیب را دست تو دید



غضب آلود به من کرد نگاه



سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک



و تو رفتی و هنوز،



سالهاست که در گوش من آرام آرام



خش خش گام تو تکرار کنان می دهد آزارم



و من اندیشه کنان غرق در این پندارم



که چرا باغچه کوچک ما سیب نداشت













جواب زیبای فروغ فرخ زاد



من به تو خندیدم



چون که می دانستم



تو به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدی



پدرم از پی تو تند دوید



و نمی دانستی باغبان باغچه همسایه



پدر پیر من است



من به تو خندیدم



تا که با خنده تو پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم



بغض چشمان تو لیک لرزه انداخت به دستان من و



سیب دندان زده از دست من افتاد به خاک



دل من گفت: برو



چون نمی خواست به خاطر بسپارد گریه تلخ تو را ...



و من رفتم و هنوز سالهاست که در ذهن من آرام آرام



حیرت و بغض تو تکرار کنان



می دهد آزارم



و من اندیشه کنان غرق در این پندارم



که چه می شد اگر باغچه خانه ما سیب نداشت






پاسخ:خیلی قشنگ بود.م3 قبلیا ....


Pari
ساعت20:54---18 آبان 1390
2khtar koochoolooo!!!!!!!!!!!!
nezhad???!!!!!

midoonan nezhad yani chi???!!1111111


Pari
ساعت20:53---18 آبان 1390
پیدایش انسان )


روزی دختر کوچولویی از مادرش پرسید: مامان؟ نژاد انسان ها از کجا اومد؟
مادر جواب داد: خداوند آدم و حوا را خلق کرد. اون ها بچه دار شدند و این جوری نژاد انسان ها به وجود اومد
دو روز بعد دخترک همین سوال رو از پدرش پرسید.
پدرش پاسخ داد: خیلی سال پیش میمون ها تکامل یافتند و نژاد انسان ها پدید اومد
دختر کوچولو که گیج شده بود نزد مادرش رفت و گفت: مامان؟ تو گفتی خدا انسان ها رو آفرید ولی بابا میگه انسان ها تکامل یافته ی میمون ها هستند...من که نمی فهمم!
مادرش گفت: عزیز دلم خیلی ساده است. من بهت در مورد خانواده ی خودم گفتم و بابات در مورد خانواده ی خودش



Pari
ساعت20:53---18 آبان 1390
پیدایش انسان )


روزی دختر کوچولویی از مادرش پرسید: مامان؟ نژاد انسان ها از کجا اومد؟
مادر جواب داد: خداوند آدم و حوا را خلق کرد. اون ها بچه دار شدند و این جوری نژاد انسان ها به وجود اومد
دو روز بعد دخترک همین سوال رو از پدرش پرسید.
پدرش پاسخ داد: خیلی سال پیش میمون ها تکامل یافتند و نژاد انسان ها پدید اومد
دختر کوچولو که گیج شده بود نزد مادرش رفت و گفت: مامان؟ تو گفتی خدا انسان ها رو آفرید ولی بابا میگه انسان ها تکامل یافته ی میمون ها هستند...من که نمی فهمم!
مادرش گفت: عزیز دلم خیلی ساده است. من بهت در مورد خانواده ی خودم گفتم و بابات در مورد خانواده ی خودش



mohamad reza
ساعت16:06---18 آبان 1390
are khob dokhtara kheili babaei taran vali pesara vabastegie atefi nadaran be babahashun mese 2khtara

m.ali
ساعت18:06---16 آبان 1390
قابل توجه کلیه دانشجویان گرامی

بدینوسیله به اطلاع میرساند، به جهت تغییر سیستم نرم افزاری از تاریخ 20/8/90 الی 30/9/90 دانشکده فنی مهندسی از ارائه هرگونه درخواست آموزشی (صدورگواهی ، ریز نمرات، و موارد مشابه) از طریق سیستم کامپیوتری امکانپذیر نمی باشد.

لذا خواهشمند است در صورتی که درخواستی در این زمینه ها دارید حتی المقدور قبل از تاریخ ذکر شده به قسمتهای مربوطه مراجعه فرمائید.



Pari
ساعت10:32---16 آبان 1390
chera fekr mikoni faghat pesara in mozoro khoob dark mikonan?
2khtara kheili bishtar az oonche ke fekresho koni be pedarashoon vabastano rooshoon tekye mikonan!


پ نه پ
ساعت16:44---15 آبان 1390
در میوه فروشی دارم گلابی ها رو زیرو رو میکنم میوه فروشه میگه گلابی میخوای؟
پـــ نــه پــــــ اومدم حالشونو بپرسم ببینم خوبن کم و کسری ندارن اگر نون میخوان براشون بگیرم!!

زنگ زدم به استادم واسه نمره میگه نمره میخوای؟
پ ن پ امتحان قبلی بهم نچسبید میخوام یه بار دیگه امتحان بدم!!

از بیرون میام خونه لباسم بوی سیگار میده! مادرم میگه سیگار کشیدی؟
پـــ نه پــــ رفته بودم پیش معتادا بهم درس زندگی یاد بدن!!

به دوستم گفتم میخوام برم قله دماوند، میگه میخوای بری کوهنوردی؟
پـــ نــه پــــ میرم آبمعدنی اورجینال بیارم واست!

یارو زنگ زده خونه ما میگه اداره ثبت احوال؟ میگم نخیر. میگه ااااا اشتباه گرفتم؟
پـــ نــه پــــــ شما درست گرفتی من اشتباه ورداشتم !

داشتیم راه می رفتیم با صورت زمین خوردم. میگه زمین خوردی؟
پ ن پ دلم یهو واسه کره زمین تنگ شد گفتم یه گاز از لپش بگیرم!!

دارم والیبال میبینم بابام میگه والیباله!
پ ن پ فوتباله، دیدن بازیش یکنواخت شده دارن با دست بازی میکنن تنوع شه !

یه تصادف زنجیره ای توو اتوبان شده یارو سرش از ماشین آورده بیرون میپرسه آقای تصادف شده؟؟ میگم پـــ نــه پــــــ این ماشینا اینجا دارن دودو چی چی بازی میکنن!!

وسط زمستون تو هوای 20- درجه اومدم خونه مس چی دارم میلرزم داداشه میگه سردته؟
پ ن پ دارم با ویبره نوکیا کل کل می ذارم!!

رفتیم کنسرت آخرای کنسرت شده خوانندش میگه اون عقبی ها حال میکنن؟
پـــ نــه پــــــ صبر کردیم جلویی ها برن که ما هم بیایم جلو حال کنیم!!

یارو میگه تو عکست داری شمع فوت میکنی؟
پ نه پ دیدم کیکم گرمش شده خواستم یه حالی بهش بدم!!

به دوستم گفتم میخوای بری دماغتو عمل کنی کوچیک بشه؟ گفت پ نه پ میخوام برم یه سیستمی روش پیاده کنم وقتی دروغ میگم دراز بشه!!


Mr.kazemi
ساعت13:43---15 آبان 1390
وقتی برگ های پاییز رو زیر پات له می کنی یادت باشه روزی بهت نفس هدیه می کردن

Mr.kazemi
ساعت13:42---15 آبان 1390

تست هوش از يک لر :

فرق بلال و خيار چيست؟
- بلال در فيلم «محمد رسول الله» بازي كرده ولي خيار در اون فيلم بازي نكرده


شباهت بلال و خيار چيست؟

-هيچكدامشان در «تايتانيك» بازي نكردند

براي قطع جريان برق چه بايد كرد؟

- بايد قبض آن را پرداخت نكرد


آخرين دنداني كه در دهان ديده مي‌شود چه نام دارد؟

- دندان مصنوعي


چطور مي‌شود چهارنفر زير يك چتر به‌ايستند و خيس نشوند؟
- وقتي هوا آفتابي باشد اين كار را انجام دهند



چرا لك‌لك موقع خواب يك پايش را بالا مي‌گيرد؟

- چون اگر هر دو را بگيرد، مي‌افتد

چه طوري زير دريايی ترکها رو غرق مي‌کنن؟

- يه غواص ميره در می‌زنه

اگه يه نقطه آبي روي ديوار ديديد كه حركت مي‌كند چيست؟

- مورچه‌اي است كه شلوار لي پوشيده


يك ترك را چگونه براي هميشه مي‌شود سر كار گذاشت؟
- در دو روي يك كاغذ مي‌نويسم: لطفاً بچرخانيد




پ نه پ
ساعت11:58---12 آبان 1390
استاد با 9.75 منو انداخته. بهش گفتم ماشینم بیمه داره تو خیابون میری مواظب خودت باش.
میگه تهدیدم میکنی؟ میگم پ نه پ گفتم دلت برام شور نزنه!!

عید قربان رفتیم گوسفند بگیریم طرف میگه واسه قربونی میخوای؟
پـــ نــه پــــ اومدیم به فرزندی قبولش کنیم!

با گیتارم رفتم کوه، طرف میگه میخوای بزنی؟؟
میگم پ نه پ آوردم مسابقه پرتاب گیتار از بلندی شرکت کنم

دارم واسه دوستم تعریف میکنم دیشب مغازمون آتیش گرفت! میگه: چیکار کردین خاموش کردید؟!میگم: پـــ نــه پــــــ از روش میپریدیم میگفتیم سرخی تو از من زردی من از تو....! والا!

گوشیم زنگ زده رو ویبره بود خواهرم میگه رو ویبره اس؟
میگم پــــ نــه پــــ تازگیا میخواد زنگ بزنه، زوور میزنه نمیتونه..!

بچه تازه به دنیا اومده و از بیمارستان اوردیم خونه خوابیده فامیلمون اومده میگه آخی خوابه؟؟
میگم پـــ نــه پــــــ زدیمش تو شارژ دکترا گفتن 7 - 8 ساعت اول خوب بزارین شارژ بشه بعد ازش استفاده کنین وگرنه خراب میشه ..!

داییم داشت میرفت کربلا... بهش گفتم داری میری زیارت دایی جون؟
گفت: پـــ نــه پــــــ ماشینم بیمه ابوالفضل بود، دارم میرم بیمه ماشین رو تمدید کنم!..

رفیقم اومده خونه گیتارمو دیده میگه گیتار می زنی؟
میگم پــــ ن پــــ اون زورش بیشتره اون منو میزنه!!

به دوستم میگم این اس ام اس چرتو پرتارو واسه من نفرست میگه بدت میاد؟
پـــ نــه پــــــ نگران قبض تلفنتم!!


Pari
ساعت20:48---11 آبان 1390


علاقه و محبت شدیدی كه سابقا به تو ابراز می كردم

دروغ بود و بی احساس بود و در حقیقت نفرت من نسبت به تو

روز به روز بیشتر می شود و هر چه بیشتر تو را می شناسم

به دو رویی تو بیشتر پی می برم و

این احساس در دل من جا میگیرد كه بالاخره باید

از هم جدا شویم دیگر به هیچ وجه حاضر نیستم كه

روزی شریك زندگی تو باشم و اگر چه عمر دوستی چون گلهای بهاری كوتاه بود

در این مدت كم به طبیعت فرومایه و هوسهای پست تو پی بردم و

بسیاری از صفات و اخلاق تو برایم روشن شد مطمئن هستم كه

این خشونت و تنه خوئی بالاخره تو را بدبخت خواهد كرد

اگر ازدواج ما سر گیرد

تمام عمر با پشیمانی خواهی گریست و اگر افسانه آشنایی پایانش جدایی باشد

خوشبخت خواهیم بود و حالا لازم است كه بگویم

این موضوع را هیچ گاه فراموش نكن و مطمئن باش که

این نامه را سرسری نمی نویسم و چقدر ناراحت كننده است اگر

باز هم بخواهی در صدد دوستی با من باشی بنابراین از تو میخواهم

جواب نامه مرا ندهی چون نامه تو سرتاسر

دروغ و تظاهر است و تنها چیزی كه نداری

محبت است و من تصمیم گرفتم برای همیشه

تو و یادگاری تلخ عشقت را فراموش كنم دیگر به هیچ وجه نمیتوانم

خودم را راضی كنم كه دوستت داشته باشم و شریك زندگی تو باشم

و حالا اگر می خواهی به محبت من پی ببری نامه مرا یك خط در میان بخوان

<< دوستت دارم >
پاسخ:خیلی باحال بود


Pari
ساعت20:43---11 آبان 1390
پدری دست بر شانه پسر گذاشت و از او پرسید:تو میتوانی مرا بزنی یا من تورا؟

پسر جواب داد:من میزنم

پدر ناباورانه دوباره سوال را تکرار کرد ولی باز همان جواب را شنید

با ناراحتی از کنار پسر رد شد بعد از چند قدم دوباره سوال را تکرار کرد شاید جوابی بهتر بشنود. ... ...

پسرم من میزنم یا تو؟

این بار پسر جواب داد شما میزنی؟

پدر گفت چرا دوبار اول این را نگفتی؟؟؟

پسر جواب داد تا وقتی دست شما روی شانه من بود عالم را حریف بودم ولی وقتی دست از شانه ام کشیدی قوتم را با خود بردی
پاسخ:خیلی قشنگ بود ولی فکرمیکنم فقط پسرا قشنگ این موضوع رو حس کنن:)))


Mr.kazemi
ساعت17:26---11 آبان 1390
پایان نامم تموم شده زنگ زدم به استاد میگه میخوای دفاع کنی؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــ میخوام حمله کنم !

Mr.kazemi
ساعت23:22---6 آبان 1390
دقایقی تو زندگی هستن که دلت برای کسی اونقدر تنگ میشه که می خوای اونو از رویات بکشی بیرون و توی دنیای واقعی بغلش کنی

d.hossein
ساعت14:44---6 آبان 1390
آقا:

1: پارک ماشین

2: رفتن به جلوی خودپرداز

3:وارد کردن کارت

4:وارد کردن رمز

... ... 5:گرفتن پول

6:سوار شدن به ماشین و دور شدن



خانوم:

1:پارک کردن ماشین

2:چک کردن آرایش

3:خامونش کردن ماشین

4:چک کردن آرایش

5:رفتن به جلوی خودپرداز

6:گشتن به دنبال کارت داخل کیف

7: وارد کردن کارت

8:زدن دکمه “Cancel”

9: گشتن داخل کیف به دنبال رمز

10:وارد کردن کارت

11:وارد کردن رمز

12:گرفتن پول

13:ورود به ماشین

14:چک آرایش

15: استارت ماشین

17:توقف

18: دویدن به سمت خودپرداز

19:گرفتن کارت

20: برگشت به ماشین

21:چک ارایش

22: استارت ماشین

23:چک آرایش

24:حرکت تا 2-3 کیلومتر

25:خواباندن ترمز دستی
پاسخ:aliiiiiiiiiiiiiiiii bud


d.hossein
ساعت14:41---6 آبان 1390
یه روز یه پسر انگلیسی میاد با طعنه به یك پسر ایرانی میگه: چرا خانوماتون نمیتونن با مردا دست بدن یا لمسشون كنن؟؟ یعنی مردای ایرانی اینقدر شهوت پرستن كه نمیتونن خودشون رو کنترل كنن؟؟ پسره لبخندی میزنه و میگه: ملكه انگلستان میتونه با هر مردی دست بده؟ و هر مردی ملكه انگلستانو لمس كنه؟! پسره انگلیسی با عصبانیت میگه: ... ... نه!مگه فرد عادیه؟!! فقط افراد خاصی میتون با ایشون در رابطه باشن!!!

پسر میگه: خانومای ما همه ملكه هستن!!!

به افتخار دختر ایروونی بزن لایک قشنگرو
پاسخ:kheili ghashang bud,vaghean mersi


RoMiNa
ساعت19:45---5 آبان 1390
manam jozve nevisandeham user & pass nadarammm...پاسخ:chera dari bet midam user passeto...

Mr.kazemi
ساعت12:59---1 آبان 1390
babak jan shoma ham 2 webloge ghabli user pass dashti ham inja mage mishe user pass nadashte bashi jozve nevisandea bashi? khodet nemiri post bezari babw chan dafe goftam 2ta postam bezar.

Mr.kazemi
ساعت12:54---1 آبان 1390
are hosen jun khube.albate man manzuram u nabuda baghiaro goftam axe u k moshkeli nadasht.

babiour
ساعت21:11---30 مهر 1390
ma jozve nevisandehayi na tu un web na tu in na user darim na pass

d.hossein
ساعت19:53---30 مهر 1390
mamadreza joon mipasandi
dg filteretun nemikonan


Mr.kazemi
ساعت15:19---30 مهر 1390
che basati beshe hala azin be baad axaei ke har kas bara khodesh up mikon bara nazarat
1 axi nazarid filteremun konan


Mr.kazemi
ساعت14:42---30 مهر 1390
hosein avlie kheili ghashang bud vali dovomie kheili khasheno khodkhahane bud.yani adam tarafesh barash mohem nabashe?
shayad un bara to ranj bashe vali to bara un hamechi bashi,unvaght age azashun begzari tamum mishan


Mr.kazemi
ساعت14:40---30 مهر 1390
khaesh mikonam,ishala charkhesh vase hame becharke.
ag chub la charkhemun nakonan mese 2ta webloge ghabli


d.hossein
ساعت11:00---30 مهر 1390
به یک‏ جایی از زندگی که رسیدی
می فهمی رنج را نباید امتداد داد
باید مثل یک چاقو که چیزها را می‏برد و از میانشان می‏گذرد
از بعضی آدم‏ها بگذری و برای همیشه تمامشان کنی.


d.hossein
ساعت10:58---30 مهر 1390
بزرگ‌ترین مصیبت برای یک انسان این است که

نه سواد کافی برای حرف زدن داشته‌باشد

نه شعور لازم برای خاموش ماندن.


پاسخ:kheili ghashang bud....


Pari
ساعت17:24---29 مهر 1390
mobarakeeeeee,
kheili khoobe!!!
ishala hamishe charkhesh becharkhe


Mr.kazemi
ساعت17:32---28 مهر 1390
sutie term :
ostad zabane terme yekemun daneshgahe NBA amrica dars khundebud


Mr.kazemi
ساعت17:27---28 مهر 1390
sohbate khasi nadaram
faghat mikhastam begam az emruz webloge jadidemun ine omidvaram khoshetun biad etefaghate ghabliam tekrar nashe azyat nakona bazia


Mr.kazemi
ساعت16:15---28 مهر 1390
mardome darvaze gharo mardome darya kenar , hardo oryanand ama in kojavo an koja


RoMiNa
ساعت19:53---10 مهر 1390
alan vasat tozih midam

Mr.kazemi
ساعت19:05---10 مهر 1390
cheraaa?chi shodi mage

RoMiNa
ساعت10:21---9 مهر 1390
کــــــاش توی زندگی هم مثل فوتبال ،وقتی زمین می خوردیُ از درد به خودت

می پیچیدی....داور میومد از آدم می پرسید ........ ميتوني ادامه بدي؟؟؟


RoMiNa
ساعت20:04---8 مهر 1390
mobarak bashe ishalah etefaghaye webloge ghabli inja naofte dg
پاسخ:ishala dustan bajanbetar beshan inja dast azun bache baziashun var daran ke dg azun etefagha nayofte aasabe maram khurd konan.


RoMiNa
ساعت20:02---8 مهر 1390
kheiliiiiii bahal shode weblog mamareza man k kheli khosham oomad

Mr.kazemi
ساعت11:01---8 مهر 1390
nazaretun ro darbareye webloge jadid begin lotfan.az in weblog bishtar khoshetun umad ya weblge ghabli?

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 4 مهر 1398برچسب:, :: 20:45 :: توسط : محمدرضا کاظمی

درباره وبلاگ
توضیح خاصی ندارم...
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الکتروپیکنیک و آدرس electropicnic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 32546
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1